Crystal Events maakt uw feest, congres of beurs tot een onvergetelijke ervaring! Uiteraard kunnen wij bij alle gelegenheden de catering verzorgen, of het nu gaat om alleen koffie en thee in de pauzes, of lunches en/of diners voor de deelnemers.

Congressen

Ons evenementencentrum is gehuisvest in een voormalige veilinghal. Het is een ruime locatie, die uitermate geschikt is voor het organiseren van congressen en andere grootschalige evenementen. Doorgaans is daarbij meer dan één zaal nodig. Wij kunnen de ruimte op diverse manieren indelen, om deze geschikt te maken voor groepen van verschillende omvang. Wij onderscheiden ons als vergadercentrum hierin, dat bij ons zowel kleine als grote gezelschappen terecht kunnen.

Beurzen

De voormalige veilinghal is ook geschikt om een complete beurs te huisvesten. Wij hebben al enkele spraakmakende beurzen in onze ruime hal kunnen faciliteren. De afmetingen en de goede bereikbaarheid in combinatie met de ruime parkeergelegenheid, maakt dat ons centrum populair is bij verschillende organisatoren.

 




Bedrijfspresentaties

Ons unieke centrum kan met gemak een groot aantal gasten herbergen voor plenaire bijeenkomsten, grote diners of bedrijfspresentaties. Het is mogelijk de hal te splitsen, er kunnen naast het plenaire deel ruimtes gecreëerd worden voor informelere onderdelen. Dit zou wel eens uw vaste locatie kunnen worden waar u door middel van een show of presentatie uw bedrijf of product in de schijnwerpers zet



Trainingen

Vanwege de uitstekende bereikbaarheid en de centrale ligging van ons centrum, alsook de mogelijkheden onze ruimte op verschillende manieren in te richten, is Party- en Evenementencentrum Crystal Events de perfecte locatie om voor uw bedrijf of groep een professionele training of cursus te verzorgen. Desgewenst kunnen we de hal aanpassen aan uw wensen.




Bedrijfsfeesten

Uw bedrijfsfeest of -event organiseren we niet alleen vóór u, maar vooral mét u. Crystal Party & Events neemt u het totale organisatiewerk uit handen. Van jubileumfeest voor duizend personen met bekende artiesten tot een intiem diner.

 




Jubileum

Heeft u op korte termijn een jubileum of een ander bijzonder moment te vieren? Een mooie aanleiding om uw medewerkers, relaties en/of klanten te bedanken voor hun inzet en loyaliteit. Bij de organisatie van een jubileumfeest komt veel kijken; dit vergt de nodige kennis en ervaring. Wij hebben deze ervaring en helpen u graag met de organisatie. Daarom zijn wij de aangewezen partner voor het organiseren van een jubileum en een eventuele relatiedag of personeelsfeest.

Wilt u graag eens uw (verjaardags)feest op een bijzondere manier vieren? Of bent u van plan een feest voor een familielid te organiseren? Ook hiervoor bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn in staat om samen met u een feest te organiseren, waar nog lang over nagepraat zal worden. Van klein tot groot, van smalle tot brede beurs, er is heel veel mogelijk. Ga met ons in gesprek en laat u verrassen door de unieke ruimte en de bijzondere locatie.

Bereikbaarheid en de Centrale ligging

In 2 minuten bereikbaar vanaf de snelweg A15 Tiel/Arnhem en op 1 minuut loopafstand van NS Station Zetten-Andelst

Licht & Geluidsinstallatie

Crystal Events beschikt over een zeer uitgebreid professionele geluid en licht installatie. Zo is de zaal voorzien van een 10 professionele speakers gericht op de dansvloer van 120 m2

Gratis wifi

Crystal Events beschikt over wifi door de gehele zaal

Gratis parkeren

Over de parkeerplaatsen hoeft u zich geen zorgen te maken. Crystal Events beschikt over ruim voldoende gratis parkeergelegenheid.

Catering

Crystal Events beschikt over een compleet ingerichte keuken voorzien van professionele apparatuur.

Bar & tapinstallatie

Wij beschikken over een bar met tapinstallatie, sta tafels en barkrukken