Crystal Events maakt uw feest, congres of beurs tot een onvergetelijke ervaring!

Uiteraard kunnen wij bij alle gelegenheden de catering verzorgen, of het nu gaat om alleen koffie en thee in de pauzes, of lunches en/of diners voor de deelnemers.

Congressen

Het is een ruime locatie, die uitermate geschikt is voor het organiseren van congressen en andere grootschalige evenementen. Wij kunnen bij beide zalencentrums de ruimte op diverse manieren indelen, om deze naar wens voor u en uw evenement te maken.

 

 

 

Beurzen

Wij hebben al enkele spraakmakende beurzen in onze ruime hal kunnen faciliteren. De afmetingen en de goede bereikbaarheid in combinatie met de ruime parkeergelegenheid, maakt dat ons centrum populair is bij verschillende organisatoren.  

 

 

 

Bedrijfspresentaties

Ons unieke centrum kan met gemak een groot aantal gasten herbergen voor plenaire bijeenkomsten, grote diners of bedrijfspresentaties. Het is mogelijk de hal te splitsen, er kunnen naast het plenaire deel ruimtes gecreëerd worden voor informelere onderdelen. Dit zou wel eens uw vaste locatie kunnen worden waar u door middel van een show of presentatie uw bedrijf of product in de schijnwerpers zet

Trainingen

Crystal Events is de perfecte locatie om voor uw bedrijf of groep een professionele training of cursus te verzorgen. Vanwege de uitstekende bereikbaarheid en de centrale ligging van onze zalencentrums. Ook de diverse mogelijkheden om onze ruimtes op verschillende manieren in te richten is een groot voordeel.

 

Bedrijfsfeesten

Uw bedrijfsfeest of -event organiseren we niet alleen vóór u, maar vooral mét u. Crystal Party & Events neemt u het totale organisatiewerk uit handen. 

 

 

 

 

Jubileum

Heeft u op korte termijn een jubileum of een ander bijzonder moment om te vieren? Dan zit u bij ons op de goede plek. Bij het organiseren van een jubileumfeest komt veel kijken; dit vergt de nodige kennis en ervaring. Wij hebben deze ervaring en helpen u graag met de organisatie. Daarom zijn wij de aangewezen partner voor het organiseren van een jubileum/verjaardag of personeelsfeest.

2 minuten bereikbaar vanaf de snelweg A15 Tiel/Arnhem en op 1 minuut loopafstand van NS Station Zetten-Andelst

Over de parkeerplaatsen hoeft u zich geen zorgen te maken. Crystal Events beschikt over ruim voldoende gratis parkeergelegenheid

Crystal Events beschikt over wifi door de gehele zaal

Crystal Events beschikt over een compleet ingerichte keuken voorzien van professionele apparatuur

Wij beschikken over een bar met tapinstallatie, sta tafels en barkrukken

Wilt u graag eens uw (verjaardags)feest op een bijzondere manier vieren? Of bent u van plan een feest voor een familielid te organiseren? Ook hiervoor bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn in staat om samen met u een feest te organiseren, waar nog lang over nagepraat zal worden. Van klein tot groot, van smalle tot brede beurs, er is heel veel mogelijk. Ga met ons in gesprek en laat u verrassen door de unieke ruimte en de bijzondere locatie.